W związku z kolejnym okresem świadczeniowym zwracamy się z prośbą do mieszkańców Świdnicy o składanie wniosków na świadczenie 500+ drogą elektroniczną poprzez: bankowość elektroniczną, PUE ZUS lub za pośrednictwem platformy ePUAP. Dotyczy to również wniosków na świadczenia rodzinne i fundusz alimentacyjny. W przypadku braku decyzji o takiej formie składania wniosków, prosimy być przygotowanym na utrudnienia, związane z obsługą (ograniczenia co do ilości osób w pomieszczeniach i zachowanie obowiązujących odległości między osobami).
Jednocześnie informujemy że:
W trosce o zdrowie oraz bezpieczeństwo mieszkańców, w związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją związaną z koronawirusem, od 1 kwietnia 2021 roku do odwołania w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Świdnicy zostają wprowadzone następujące zasady obsługi interesantów:
- Bezpośrednia obsługa klientów realizowana będzie w Biurze Obsługi Interesanta, ul. Franciszkańska 7 parter pokój nr 10,
- Kancelaria jest czynna w godz. 08:00 – 15:300,
- Załatwianie spraw możliwe będzie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym wizyty z właściwym merytorycznie pracownikiem MOPS,
- Sprawy pilne, interwencyjne, wymagające wizyty pracowników w miejscu zamieszkania, załatwiane będą niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia,
- Wszystkie komórki organizacyjne MOPS będą pracowały od poniedziałku do piątku,
- Wszelkie dokumenty i wnioski do MOPS w Świdnicy można składać elektronicznie lub w Biurze Obsługi Interesanta (parter pokój nr 10),
- W sprawach niewymagających osobistego kontaktu prosimy o kontakt:
– telefoniczny. Numery telefonów pozostają bez zmian, tj.:
- Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych – tel. 74 854-90-50,
- Dział Pomocy Środowiskowej (ul. Franciszkańska 7 – pracownicy socjalni) – tel. 74 854-90-51, 74 854-90-53, 74 854-90-58,
- Dział Pomocy Środowiskowej (ul. Westerplatte 47 – pracownicy socjalni) – tel. 74 640-28-88,
- Dział Pomocy Specjalistycznej – tel. 74 854-90-52,
– za pośrednictwem platformy ePUAP
– adresu mailowego: osrodek@mops.swidnica.pl.